Even een snelle check voor de zekerheid ;-)
De lente is begonnen, je bijenvolk vliegt volop en je ziet haalbijen met handtassen vol stuifmeel terugkeren - een goed teken want dat betekend dat er een broednestje is! Als dit niet klopt, ga dan terug naar start.
Heb je er al een honingkamer op gezet?
