arrow_drop_up arrow_drop_down

Online imkercursussen met mentor en community

Hieronder vind je een overzicht van onze imkercursussen. Deze zijn 24/7 online te volgen, waar en wanneer jij wil! 

Online Basiscursus Bijenhouden met online mentor en imkercommunity

De Online Basiscursus Bijenhouden van Jeroen Vorstman geeft jou de ideale start. Je leert de meest effectieve technieken zoals het maken van een kunstzwerm, varroabestrijden en meer. Alle technieken zijn direct praktisch toe te passen en je wordt stap-voor-stap door de het bijenjaar heen geleid. Ideaal voor zowel beginnende imkers als gevorderde imkers. Daarnaast ben je het eerste jaar gratis lid van de online community. In de community kom je direct in contact met imkers uit Nederland en België. Hier delen we ervaringen, stel je al je vragen en helpen we elkaar.

  • Online Cursus Koninginnenteelt met online mentor en imkercommunity

    Koninginnenteelt moeilijk en kost veel tijd? Niets is minder waar! Ik laat je zien hoe jij de beste koninginnen kan telen, met mijn bewezen en unieke koninginnenteelt methode. Geen theoretische kennis uit een boekje, maar praktische en concrete adviezen waarmee je direct aan de slag kan. Mijn methode is zelfs gepubliceerd in BBKA News, hét blad van de grootste Britse Bijenhoudersvereniging ;-) 

  • Koekje erbij?